vineri, 22 martie 2013

O luna de miere de vis

Cand realizezi ca te vei casatori in curand incepi sa intri in panica, timpul devine din ce in ce mai scurt si nu mai stii ce sa faci prima data. O nunta trebuie planificata cu cel putin un an inainte pentru a te asigura ca vei gasi in primul rand restaurantul la care ai visat, acesta trebuie sa aiba un aspect placut si sa dispuna de locurile de care ai nevoie, un aspect important este mancarea, nu uita sa incerci preparatele pe care le gatesc.

Daca ai reusit sa alegi restaurantul ti-ai luat deja o piatra mare de pe inima, urmeaza alegerea formatiei, a fotografului si cameramanului. Pentru mine si alegerea formatiei a fost un pas greu pentru ca a trebuit sa imbin stilurile muzicale ale invitatilor in ce incercarea de a-i multumi pe toti, am reusit totusi sa fac o alegere, care cred eu a fost cea mai buna.

Tot cu un an inainte am cumparat si biletele pentru luna de miere, am optat pentru AVE Hotel din Bucuresti, mi-am dorit foarte tare sa vizitam Bucurestiul, dar sa ne si bucuram de momentele de relaxare absolut necesare. Mi-a placut foarte tare locul, am avut semineu, am mancat in camera  niste paste geniale si ne-am plimbat pe stradutele pline de istorie.

Rochia de mireasa am luat-o cu patru luni inainte, m-am gandit ca daca as fi luat-o mai devreme ar fi fost  mai complicat, poate mai slabeam, ma ingrasam sau poate doar ma plictiseam de rochie.

Nunta este un eveniment special in care am investit foarte mult timp si bani, dar am meritat, o singura data in viata esti mireasa si trebuie sa profiti de acest moment pentru a straluci.

Ca un ultim sfat as vrea sa-ti recomand sa fii atenta la banii pe care ii investesti, este destul de greu sa nu exagerezi cu detaliile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu